Återigen, jag förstår verkligen inte det här. Det kommer jag aldrig att göra. Varför människor vill syntetisera amfetamin, och misslyckas, även när någon ger rätt molförhållande, och sedan klagar de på att de har gjort allt som proceduren sa, och misslyckats om och om igen. Även när man får rätt molförhållande är det så mycket man måste veta. Eller ibland till och med väldigt lite, men den lilla biten information är oftast avgörande information för att få saker att fungera. Som hur många gånger överskott av en av dessa reagenser i rätt molförhållande MÅSTE vara i reaktionskolven för att få saker att fungera. Om du är för lat för att läsa till och med en rakt på sak bra kokbok, eller om du bara inte är tillräckligt intresserad för att hitta och läsa till och med en amfetaminkokbok, varför köper du inte bara föreningen? I dessa forum ser jag den här typen av människor här, som jag aldrig har sett så mycket, någonstans. Ja, det är väldigt bra att lära sig lite och ge goda råd, och jag är inte Einstein själv, men jag har studerat alla mina reaktioner från internet. Forumsynteser, läst en massa böcker och patent, reaktioner på olika webbplatser. Nedladdade många grundläggande organiska kemiböcker etc. Jag var dålig på kemi i skolan, eftersom skolan i sig inte intresserade mig. Inte alls. Men när jag började lära mig kemi för cirka 8 år sedan, är jag ansluten till att prova nya synteser, inte drogerna längre. Men det här är bara jag, alla är olika, men ibland är jag så irriterad på det här att jag måste säga något. Och fred ut! Jag ber om ursäkt för den långa texten.
P.S Denna text var inte till dig OrgUnikum, men ... du vet, de i text.
TheNut.