Rening av amfetamin genom syra-bas-extraktion

kinkyfeet1

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 10, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
1
Hej General Patton, Jag kan inte hitta någon resurs som visar den slutliga produktionen av de rosa adderal piller. Om jag vill göra de rosa adderal-pillerna, måste jag följa denna instruktion specifikt? Tack för din tid och hjälp.
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
435
Reaction score
659
Points
93
Är du intresserad av den rosa färgen eller sammansättningen av amiral, som innehåller olika salter av amfetamin och dextroamfetamin?
 

kinkyfeet1

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 10, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
1
Arent alla adderal piller rosa färg på marknaden? ledsen för min naiva fråga, men jag vill undersöka produktionen av adderal, och hur kan jag börja med det?
 

kinkyfeet1

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 10, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
1
Jag har tagit en tidigare och det var till stor hjälp för mig att fokusera. det var ett rosa piller och 20MG skrivet på det tror jag. finns det något sätt jag kan producera samma sak hemma eller till och med i ett labb med rätt resurser?
 

schoolbuoy

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 23, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hej alla Jag har en fråga när det gäller grundläggande tvätt med IPA-aceton, inte ABE ännu.
Q1: är apotek 99% IPA inte tillräckligt bra? Jag vet att aceton från hårdvaruaffär inte är anhydrogen,
F2: läste crackrecept på erowid och vissa metoder talade om värmelampa för att torka / bota sprickan: bör det tillämpas på amfetamin / metamfetamin? i allmänhet hur länge låter du dem bota?
Q3: hur luktar pelargon? jag frågade en massa människor jag känner och förvånansvärt nog hade ingen svar för mig

det finns några fler men allt jag kan tänka mig atm. skål bra människor.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
727
Reaction score
1,017
Points
93
IPA upplösande produkt och ibland är det svårt att kristallisera, om du inte använder aceton.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Om man tänker sig att 99 % iPad är 1 % vatten så löser det upp ett gram metamfetamin per 100 ml som du använder. Det är dock inte svårt att torka den. Du behöver inte torka crack den tvingar ut vatten och torkar sig själv ganska snabbt. En värmelampa kan vara till hjälp om ditt klimat är kallt. Om du avdunstar lösningsmedlet för snabbt får du inte de skärvor du vill ha. Den primära effekten av kristallisering beror på löslighetsskillnaden mellan varmt och kallt lösningsmedel. Om du avdunstar lösningsmedlet får du bara pulver
 

rabbitass

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 17, 2024
Messages
23
Reaction score
7
Points
3
Hur kan jag nå en mycket sur amfetamin? reagensprovet blir rött
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hej, jag har syresatt den för mycket. Det är uppenbart. Du kan tvätta den med IPA eller aceton.
 
View previous replies…

rabbitass

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 17, 2024
Messages
23
Reaction score
7
Points
3
Kan jag få bort det genom att tvätta det med IPA? Kan metanol vara användbart?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Ja, du kan använda IPA. Om jag sa IPA-tvätt betyder det att du kan använda IPA för att tvätta....

Nej, metanol kan inte användas.
 

rabbitass

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 17, 2024
Messages
23
Reaction score
7
Points
3
Kan det hjälpa mig att lösa upp lite bakpulver i IPA?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Av vilken anledning? Förstår du att amfetamin är en basisk substans och att du gör den till en fri bas genom att tillsätta bakpulver?
 

rabbitass

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 17, 2024
Messages
23
Reaction score
7
Points
3
pH-värdet är för surt, det gör mycket ont, rengöring med IPA minskar svedan men pH-värdet är fortfarande för surt när man mäter med teststickor
 

rabbitass

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 17, 2024
Messages
23
Reaction score
7
Points
3
i mitt sinne löser jag upp lite bakpulver ökar ph något till 6 nu är det vid ph 1

Om jag gör den här rengöringen med lite bakpulver upplöst i IPA, kan det hjälpa mig? Eller om jag rengör tillräckligt med alkohol kommer jag att få ett pH på 6? åtminstone 5, titta på testremsan bara genom att röra vid amfetaminet

J7BE0oWPNR
 
Last edited by a moderator:

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Glöm allt om bakpulver. Beskriv för mig med alla detaljer, hur du utförde en extraktion av amfetaminfri bas från en reaktionsblandning. Hur surgjorde du den? Jag måste förstå orsaken till ditt problem.
 

rabbitass

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 17, 2024
Messages
23
Reaction score
7
Points
3
Köp sulfatet som det är
När jag tog den första linjen såg jag stjärnorna.
sedan mätte jag pH-värdet
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Har du köpt färdigtillverkat amfetaminsulfat? Var det här? Förmodligen finns det natriumvätesulfat, som inte är lösligt i IPA och kan göra det för surt. Syra-basextraktion är bara ett alternativ för dig.
 

rabbitass

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 17, 2024
Messages
23
Reaction score
7
Points
3
Finns det någonstans där jag förklarar det på ett vardagligt sätt? Jag tycker att det är svårt att få tag på de där kemikalierna

Det skulle verkligen vara det första i mitt liv, jag ser mig själv som kapabel att göra det men inte att få tag på produkterna
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
187
Reaction score
137
Points
43
Deals
8
en gång försökte jag den här metoden men när jag tillsatte NaOH-lösning dök vit fällning upp så jag kunde inte ombasera den
 

rabbitass

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 17, 2024
Messages
23
Reaction score
7
Points
3
syftar det på något liknande? faserna var inte separerade
SrUFD7xY2a
 
View previous replies…

rabbitass

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 17, 2024
Messages
23
Reaction score
7
Points
3
Kan jag använda toluen som lösningsmedel istället för DCM eller Diethyl Ether? Det är omöjligt för mig att få tag på något av de två lösningsmedlen.


Det bildades ingen olja, filtrerade du vattnet för att ta bort det fasta ämnet och försökte sedan extrahera amfetaminet från vattnet?

Förlåt att jag frågar så mycket, jag försöker ta reda på allt jag kan med mina medel men informationen är begränsad.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hej, du behöver inte vara ledsen.
Ja, du kan använda toluen.
Ja, procedurerna är korrekta. Men det verkar som om det inte finns någon amfetamin.
 

Jimmyjohn48

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 6, 2024
Messages
21
Reaction score
3
Points
3
Nyfiken ... Jag har bara avslutat produkten på två sätt ... HCL / svavelgas eller L / L-extraktion med vatten. Blanda extraktionslösningsmedlen med DH2O-blandning och droppsyra tills den når rätt PH-nivåer och sedan avdunstar vattnet. Kommer det att ge en lika ren produkt som att lägga till H2SO4 / aceton för att kristallisera?
 

cooperation

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 23, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hur man kristalliserar meth meth olja
 
Top