Amfetaminsyntes från P2NP via Al/Hg (video)

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Jag lägger i 10 gram och utbytet är 1 gram
 

Albul

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 28, 2022
Messages
4
Reaction score
1
Points
1
Imo kan det vara många saker som oreagerad P2 från att inte låta reaktionen löpa, överkylning, P2 av låg kvalitet, det kan vara många saker.
 

Albul

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 28, 2022
Messages
4
Reaction score
1
Points
1
Nitroetan/p2np från Polen, resten från OLIKA lokala leverantörer, du kanske har problem med att hitta H2SO4 (EU) men jag är säker på att du kan räkna ut det.Ingen kommer att skedmata dig hårdare än så här.
 

Ruedi689

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 6, 2022
Messages
23
Reaction score
0
Points
1
Är du säker på att du amalgamerar på rätt sätt? Det kräver lite erfarenhet och övning. Indikationer är att allt simmar upp, övergång av små och stora bubblor.
 

AMIODARONchugger

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 6, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
HEJ!
Jag funderar på att använda en ångdestillator på följande sätt, jag skulle vara glad om ni alla skulle granska metoden, efter gjort, jag kommer att publicera resultaten.

Jag förbereder reaktionen på samma sätt som beskrivs i inlägget, i en 1l rbf, men skölj inte aluminiumet med vatten.

När reduktionen är klar destillerar jag ipa 85 (grader) och tillsätter vatten och kokar sedan ut allt vatten - jag är inte säker på om det kommer att bli av med hgcl2-
jag kommer att lägga till vatten och kommer att bli av med cirka 2 liter.

Basifiera sedan den återstående lösningen och destillera sedan freebasen - jag är inte säker på temperaturerna (någon hjälp) -

tillsätt sedan syran och torka

SÅ i grund och botten två frågor,

kommer jag att bli av med den oreagerade hgcl2 genom att destillera lösningen, och vilken temperatur skulle vara sutible för destillering av freebasen.

Tack för svaren
 

Dimitry_Mendeleev

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 20, 2022
Messages
13
Reaction score
7
Points
3
Kan någon föreslå rutt från fenetylamin till Meth.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Hej, vill du räkna ut rutten från Benzeneethanamine (CAS 64-04-0)?
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
pH-utgången för mig efter att ha gjort beskrivningen är högre än 6 Kan jag modifiera blandningen och fixa felen eller vad kan jag göra i det här fallet
Tack så mycket
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63

Det är verkligen oklart vad du menar här. Beskrivningen är att man ska tillsätta syra tills pH-värdet är sex. Vilken del av det är oklart för dig?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Hej och hå,

Efter 2 försök får jag äntligen det förväntade resultatet men jag har några tvivel, fram till nu har jag alltid fått amfetaminsulfat från "A-olja" (amfetaminfreebase) denna olja erhålls "rengöring" P2P (BMK-olja).
Som ni vet är lukten av den oljan och lukten av slutprodukten mycket karakteristisk, när det gäller den fria basen som erhållits från P2NP-processen är denna lukt helt annorlunda och lukten av amfetaminsulfatet är också normalt? Handlar det om den använda rutten eller gjorde jag något fel?
PH för min freebase är 13,8 (mer än bra) och processen för att få sulfatet fungerar bra men jag antar att många människor kan säga att det inte är bra kvalitet eftersom lukten är annorlunda än den andra.
Någon idé att fixa den "frågan"? Jag kommer att rapportera laboratorieresultaten för mitt amfetaminsulfat så snart som möjligt, jag skickar det till labbet nästa vecka.
Tack för att ni kom.
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18

Tack men
Min fråga är att jag ökade acetonen och svavelsyran
Och jag överskred det erforderliga pH-värdet. Kan jag dra nytta av vad jag gjorde och modifiera syntesen för att nå det erforderliga antalet?
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
663
Points
93
Lukten av en amfetamin ska vara farmaceutisk. Om produkten specifikt luktar betyder det att du inte har renat ämnet helt. Huvudkriteriet är ämnets aktivitet. Är din amfetamin bra för sina farmakologiska egenskaper? Vilken färg är det?
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
663
Points
93
Om du har överskridit mängden syra kan detta korrigeras genom att tillsätta en bas eller en liten mängd alkali. Men det fungerar bara om du gör det direkt. Överskrid mängden syra med ett pH under 5 är inte värt det, det förstör produkten, överskott av syra bränner amfetamin, det blir rött eller rosa.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Hej tack så mycket för ditt svar min slutprodukt är helt vit och lukten är farmaceutisk det var mitt tvivel eftersom all amfetamin som jag gjorde under år från freebaseolja som kommer från BMK-olja har en annan lukt. Jag kommer att ladda upp bilder ikväll.
Kan jag å andra sidan ersätta aluminiumfolien med aluminiumspån direkt? Är ett svårt jobb att skära folien i små bitar i en större skala process och köpa aluminiumspån är lättare.
Tack igen.
 

Gérard Gibert

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 13, 2023
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Szia, btcboss2022. Régi hozzászólás, csak érdekel a válasz. Jellegzetes illatból megérthetjük, hogy a finom, édes, vegyszeres, jellegzetes Speed illatra gondoltál? Vagy valami más?
Eftersom jag inte har luktat den förra på 8 år, men även efter 20 år kommer jag att komma ihåg det exakt.

Jag har inte sett en bra sedan dess. Ibland stöter jag på lite död skit här, där doften verkar vara detekterbar i spår, men det är det inte. Idag är vår marknad vid den punkt där en nikotingul någonting kom ut på sommaren, det känns som att den har kanske 50% effekt i början, men här är 20-30% max här. 1G i näsan, alla mina nervfibrer vibrerade, jag sniffade, flämtade, snurrade, var helt förstörd. Efter 2 timmar, skarp nykterhet, efter 3 timmar plundrade jag kylskåpet hemma, åt mig själv till döds. Efter det sov jag lika djupt i 10 timmar som ett för tidigt fött barn som just har lagts i en ny kuvös. Jag kunde inte identifiera hans lukt på flera dagar, men jag visste att jag kände honom och att det var en helt vanlig lukt. Sedan insåg jag. Den luktade som stark, söt kaffelikör. Inte likadan, bara likadan.
Jag vet inte vad i helvete det var. Men min erfarenhet av amfetamin, med vilken jag producerade en liknande start i början, clownade jag inte med den i 3 timmar, men klickade på käken utan att slå ett ögonlock i 3-4 dagar.
Dessa har redan biverkningar under aktiv tid som ger dig en känsla av spänning, och dessutom kommer du inte att må bättre av det, faktiskt ... Det gör dig dum. Vad du än gör tar det tre gånger så lång tid som vanligt, eftersom din kropp snurrar förgäves, din hjärna överskuggar den och du rusar. Åh, och det orsakar sådana minnesproblem att du ständigt söker efter allt, för så snart du lägger bort något glömmer du redan var du lade det. Än i dag vet jag inte vad det var, men jag ser det aldrig igen. Detta säljs som amfetamin, och man får så smarta förklaringar när man tar upp ämnet att "amfetamin kan tillverkas på 10 sätt." Ni säger till mig att amfetamin kommer att vara amfetamin även om man gör det på ett annat sätt. Det finns inte längre något svar på det.
Så, i utbyte mot den situation du befann dig i när du skrev detta... skulle jag halshugga alla registrerade invånare i Mos Eisley just nu.
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
663
Points
93
Troligen har du fått en renare amfetamin.
Det är bättre att använda folie. För skivning använder jag en pappersförstörare, det förenklar processen kraftigt och du kan snabbt skära vilken mängd som helst. Flisen har inte så stor yta för amalgamering, så den måste användas i mycket större mängder och sedan filtrera de oreagerade resterna före alkali.
 
Last edited by a moderator:

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Jag har ökad försurning kan jag lätta
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Ok tack för ditt tips, jag kommer att lämna ett bra tips också om processen, efter att ha tillsatt NaOH-lösningen för freebase-separationen är det bättre att vänta minst 24 timmar för full separation.
Jag gjorde det som videon visar men senare lämnade jag lösningen 1 dag till och mer freebase separerades och jag fick mer avkastning ;-) Jag laddade upp några bilder.
Jag laddar upp några bilder.
 

Attachments

  • Ij5RTpEPa2.jpeg
    Ij5RTpEPa2.jpeg
    142 KB · Views: 518
  • pQPv6BNhL9.jpeg
    pQPv6BNhL9.jpeg
    80.9 KB · Views: 498
  • IQ41zUo5l6.jpeg
    IQ41zUo5l6.jpeg
    161.5 KB · Views: 529
  • 7xav9iUALM.jpeg
    7xav9iUALM.jpeg
    135.8 KB · Views: 523
  • s8Q9iy1UMz.jpeg
    s8Q9iy1UMz.jpeg
    97.2 KB · Views: 523
Top