Cocaine Echt av nep

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
42
UykrAhCiwT

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
42
W18IdpfKw9

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Den gamla hederliga elefantstämpeln. Dr var vackra elefanter och delfiner peruanska för ett tag sedan. I kontrast till detta skriker denna bild NEP. Tro inte ens att det här är ett systemjobb utan en tegelsten som måste blandas. Det är vad glansen ser ut som. Förmodligen blandat med proca eller tetra. Bortsett från det kan du se att kanterna fortfarande är på den. Filterpappret har precis tagits bort.

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Det här kanske fortfarande kan vara ett systemjobb, men jag tror att den som lade tegelstenen i torktumlaren alldeles för länge utan skydd separat från filterpapperet

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
42
Jag använde aldrig filerpapper när jag gjorde tegelstenar

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Vad lägger du i formen? Lägger du bara kokainet i formen? Utan filterpapper?

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Och vad är din egen tanke vad som gick fel med skenet. Är det här din btw?

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
42
Talar du nederländska?

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Ja, jag tror att webbplatsens automatiska översättningsfunktion fick det att se ut som om jag talade engelska först

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
42
Har du någonsin kristalliserat en bra bas själv? Så först "steker" du din bas i hexan etc. och sedan löser du upp den i dina lösningsmedel etc. etc. etc.
Du får glans, textur allt, men glans är säg 1 hel, och inte en discokula av pärla. De slänger in något extra för den pärleffekten, vad exakt vet jag inte

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Ja, det är det faktiskt ofta. Men jag förstår inte vad du menar med pärldiscokula. Har du en bild på den?

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Förresten, var den där elefantstenen ett basjobb? För jag kan tänka mig att kronstenen också var ett basjobb, men den ser bara fin ut. Vad gick fel med den här elefanten?

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
42
Som papper använder jag olika typer av crepepapper som jag täcker med folie som jag också har olika tjocklek på. Det beror helt på vad kunden vill ha och vilken typ av handel det är...

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Ja, crepe-papper är vad jag menar med filterpapper. Använder du den italienska versionen?

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
42
Italienska bland andra, men även andra, jag kan inte hitta bilden så det kommer att söka eveb imorgon. Jag är inte heller orolig för toppen av blocket, vid stämpeln men mer om det är trasigt, då är glansen bara inte rätt

• Like
Reactions: rqq

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Hmm, det kanske beror på din process. Även om jag inte riktigt vet vilken skillnad du menar. Pressar du koksen direkt efter att du har filtrerat den med din trasa från lösningsmedlet? Eller mikrovågsugn det först och sedan pressa det. Det finns så många faktorer som kan spela en roll när det gäller glansen men jag tror att du vet det också

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,078
Deals
1
Jag fick den här lokalt och tvättade den i destillerad aceton. Den har en fin slät glans. Inte gnistrande fläckar men som vitkalkade aluminiumtismprobably har lite borsyra i det fortfarande men primarilynt sheen är rätt för kvalitetsgrejer. I ren form är kokain en kristall som du kan se att en del av detta är tranluscent. Det är torrt.
1q7HTAV9Mc

• Like

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Trevlig kille. Den här bilden var ett litet test från bas till hcl för ett tag sedan
BJpdyTuPNL

View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,078
Deals
1
Jag menar inte de glänsande nyheterna, jag menar de fyrkantiga kanterna och bilderna på tegelstenarna. Det är först under de senaste tio åren som de har gjort det, och de 20 åren innan dess försökte de inte identifiera sig själva. Även drugs-data.org testar mycket kokain amd bara cirka 5% har inget annat i det. 75% har bensoyl ecgonine, 50 % har methylecginine 30% har phenecitan levamisole/dextrmisole eller är inte kokain... gick bara igenom 700 tester i USA sarlier och jag säger inget annat, men jag menar inget annat som är en drog eller identifierbar substans

• Like

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Ja, jag har dig. Det är intressanta grejer. Testar de också europeiska tegelstenar. Och ecgonine kan man inte göra kokain med det?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,078
Deals
1
Visste du att du med ultraviolett ljus på en sekund kan se om det är kokain och även få en uppfattning om renheten

• Like

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,078
Deals
1
Att titta på en trasig bit kan säga en hel del. Om den inte är taggig som en trasig skiffer var personen inte proffs

• Like