- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,078
- Deals
- 1
Jag fick den här lokalt och tvättade den i destillerad aceton. Den har en fin slät glans. Inte gnistrande fläckar men som vitkalkade aluminiumtismprobably har lite borsyra i det fortfarande men primarilynt sheen är rätt för kvalitetsgrejer. I ren form är kokain en kristall som du kan se att en del av detta är tranluscent. Det är torrt.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 19
- By rqq
Trevlig kille. Den här bilden var ett litet test från bas till hcl för ett tag sedan
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 19
Ahh okej nu fattar jag. Men jag har själv märkt att det är stor skillnad på glansen när man börjar torka plattorna. 1 kakel satte jag en plastfilm över framsidan. En sådan man drar av från en ny telefonskärm fast mer flexibel. Och den andra plattan hade bara pappret som den kom i från gjutformen. Den med plastskyddet mot värmen hade en mycket finare och jämnare glans än den utan. Den utan hade fläckig glans som på jokerblocket.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 19
- Language
- 🇪🇪
- Reaction score
- 42
- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,078
- Deals
- 1
Jag menar inte de glänsande nyheterna, jag menar de fyrkantiga kanterna och bilderna på tegelstenarna. Det är först under de senaste tio åren som de har gjort det, och de 20 åren innan dess försökte de inte identifiera sig själva. Även drugs-data.org testar mycket kokain amd bara cirka 5% har inget annat i det. 75% har bensoyl ecgonine, 50 % har methylecginine 30% har phenecitan levamisole/dextrmisole eller är inte kokain... gick bara igenom 700 tester i USA sarlier och jag säger inget annat, men jag menar inget annat som är en drog eller identifierbar substans