- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,078
- Deals
- 1
Jag fick den här lokalt och tvättade den i destillerad aceton. Den har en fin slät glans. Inte gnistrande fläckar men som vitkalkade aluminiumtismprobably har lite borsyra i det fortfarande men primarilynt sheen är rätt för kvalitetsgrejer. I ren form är kokain en kristall som du kan se att en del av detta är tranluscent. Det är torrt.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 19
- By rqq
Trevlig kille. Den här bilden var ett litet test från bas till hcl för ett tag sedan
↑View previous replies…
- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,078
- Deals
- 1
- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,078
- Deals
- 1
För de kommer direkt från djungeln och är inte förskönade, om det är det du menar. Flingans hemligheter är inte kända för de barn som sätter djurkorsningsemblem och Lamborghini-emblem på deras rebrick. Bra kokain är aldrig så här vackert. I USA är det "upptäckta" förfalskningsmedlet bensoyl ecgonine, den första pass metaboliska produkten av kokain. Det är inte cns aktivt men det är vad ett drogtest mäter i ett prov eftersom dess halveringstid är 4x cocaines. Det är etylestern till kokainmetylester, den reagerar på reagensprov som kokain, smakar och ser mycket ut som kokain, men den är inte cns-aktiv. Jag har sett analys där innehållet var högre än kokainet, så det ser ut luktar smakar känns som kokain, men det är bara 30% rent. Det testar 80 procent men är 30 procent.
Jag menade att du bubblar hcl Gass genom ett opolärt lösningsmedel och fäller ut det eller använde du vattenhaltig 37% muriatisk syra utspädd med lösningsmedel.
Jag menade att du bubblar hcl Gass genom ett opolärt lösningsmedel och fäller ut det eller använde du vattenhaltig 37% muriatisk syra utspädd med lösningsmedel.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 19
Jag förstår inte det, du berättar rn det mesta av kokainet där i USA är bra eller får jag inte det. Btw de flesta av dessa ( original ) tegelstenar kom direkt från SA jag kan försäkra dig om det. De kommer ganska så här att det är ganska standardkvalitetsförväntningar här. Och vi bubblar inte hcl-gas använde djungelmetoden som lärdes av och gjordes av colos så ja den andra om jag förstår korrekt
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 19
Om det inte kommer så vackert som detta kan du nästan satsa på det att de har gjort något åt det (glans berättar inte renhet jag vet, glänsande tegelstenar kan skäras lika bra med proca eller tetra jag vill bara säga att bristen på glans är en no go om det inte är en peruansk tegelsten)
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 19
- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,078
- Deals
- 1
Jag menar inte de glänsande nyheterna, jag menar de fyrkantiga kanterna och bilderna på tegelstenarna. Det är först under de senaste tio åren som de har gjort det, och de 20 åren innan dess försökte de inte identifiera sig själva. Även drugs-data.org testar mycket kokain amd bara cirka 5% har inget annat i det. 75% har bensoyl ecgonine, 50 % har methylecginine 30% har phenecitan levamisole/dextrmisole eller är inte kokain... gick bara igenom 700 tester i USA sarlier och jag säger inget annat, men jag menar inget annat som är en drog eller identifierbar substans