@thevines2: Det är så här jag känner också. Jag bryr mig inte om hur mycket bättre smutsiga droger är, det är bättre att kompensera med en andra ren substans. Smutsiga droger är bara flera okända ämnen ändå.
@K-Cyanid: Hur vet jag att du inte har oreagerad prekursor, biprodukter och HCl i din produkt? Just det, det gör du, det är därför det är så mycket bättre. Du kan sniffa avloppsrensare också och det kommer att kännas bra men borde du?
Gör en ren produkt. Ingen gillar det? Boohoo gör något annat de gillar och gör det rätt. Du kan göra meth i en brandsläckare med gamla batterier, men ska du?
Du är så bra varför isolerar du inte isomererna och sidoprodukterna, bioassay och skickar sedan till massspec? Detta främjar studier och låter dig veta om du erbjuder dina kunder en dålig produkt. Bryr du dig om det eller är det här pengar för dig? Retoriskt.
Din metod är dålig. Alla vet det. Det gör du också. Du har en "tillräckligt bra för gatan" attityd och jag tycker det är stötande. Du tar säkert koffein och modersmjölksersättning också, va? Är inte din 4mmc stimulerande? Har du glömt R-isomeren eller nåt? Jag har sett fina 4mmc-kristaller men du har solbränt pulver som du kallar 99% som inte är stimulerande? Du är en lögnare och en gatupushare. Varje steg i din metod är skräp, det är därför jag ser den här tråden dyka upp varje dag och ropa ut dina misstag och ditt giftiga sätt att leva. Mycket passande användarnamn, broder. Du visste vad du gjorde lol
Så jag undrar, vad är bäst, cigaretter eller nikotin?