1. Först och främst, kan du lista all laboratorieutrustning som behövs för detta? Jag såg att du använde en reaktor i syntesen. Är det den här länken nedan som du menar?
2. Och krävs också ett Nutsche-filter. Om så är fallet, kan du snälla ge mig en pålitlig plats där jag kan förvärva en. Finns det någon mer utrustning förutom de som jag har listat. Om så är fallet, berätta vad de är och var jag kan få tag på dem.
Smartare shopping, bättre liv! Aliexpress.com
pl.aliexpress.com
3. och i en av dina kommentarer i ditt inlägg sa du att du kan använda detta för att producera ett ton i månaden. Jag skulle vilja veta hur mycket skulle 1 produktion ta och hur mycket färdig produkt som kommer ut ur den första produktionen.
4. Så om du kan, vänligen ge mig en lista över all laboratorieutrustning, platser där jag kan köpa dem. Jag har mycket respekt för dig på grund av den information du har lagt upp på detta forum som har hjälpt oss med vår tidigare småskaliga syntes. Allt på grund av dig och andra människor på detta forum har det varit en BOOM i vår kundbas nyligen.
Förhoppningsvis kan du hjälpa mig sir, och allt kommer att gå bra.
Bästa hälsningar,
Aaron Stevens