god eftermiddag alla, jag har 6 kg efedrin, jag har redan börjat göra testerna genom hypofosforvägen, syran som jag har är på 80%, okej? eller vid vilken koncentration ska det vara?
Efter att ha gjort hela processen, i slutet separerades oljan från den vattenhaltiga delen, den gula metamfetaminoljan och ett brunfärgat lager bildades också, jag separerade med toluen och den bruna färgen försvann, jag dekanterade och sedan började jag kristalliseringen med HCL i gas, jag sänkte den till en ph på 5 och ingenting hände, jag fortsatte att sänka ph tills den nådde noll och ett mycket tätt lager bildades i botten, Jag placerade den på en rotaevaporator i en timme för att ta bort toluenen och efter att ha tagit bort bollen från rotaevaporatorn blev den som en slask, jag väntade på att den skulle torka i 24 timmar och den var fortfarande våt, jag vet inte vad jag gjorde för fel men jag kunde inte kristallisera målet, det skulle vara till stor hjälp om du kunde förklara för mig var jag hade fel, tack så mycket