Mand, for at være ærlig burde du have lidt mere tålmodighed og måske ikke tro, at folk er dumme, bare fordi de spørger om noget, som du nemt ved....
Anyway, du svarede noget meget anderledes i denne tråd om, hvornår du begynder at tilføje keton og methylamin efter amalgam startede, jeg spurgte korrekt om det bedste øjeblik at tilføje dem, og som diogenes sagde for eksempel, og du var enig, er det bedste øjeblik, når de første 3 tegn vises i stedet for at vente for meget ...
Det er det, jeg beder om, jeg ved, hvordan man gør amfetamin.
Jeg kan forstå, at disse spørgsmål er kedelige for dig, så jeg vil anbefale dig ikke at svare på det.
Jeg ved dybt mange ting på mange områder, og hvis jeg virkelig vil hjælpe, vil jeg gøre det venligt, fordi nogen har den samme tvivl, som du havde for tid siden.
Tag det ikke som en fornærmelse, jeg siger det bare.
Hvad angår de ikke-engelske mennesker, der prøver at tale, skal du være tålmodig, der er meget flere mennesker i verden, der taler spansk end engelsk, og når en turist eller nogen kommer til mit land og i det mindste prøver at tale spansk, er jeg altid glad, venlig og tålmodig.
Den anden dag måtte jeg omformulere et spørgsmål, bare fordi du tror, at vi alle skal tale perfekt engelsk... og hver eneste person, der læste det, forstod det helt sikkert.