"MY" MDMA freebase-krystallisation

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
661
Deals
8
Selvfølgelig kan du blande freebasen med opløsningsmiddel, før du tilsætter HCL, men senere vil du have brug for mere tid til at sætte blandingen ved 130C, fordi dette opløsningsmiddel vil blive fordampet, med HCL fra fryseren, freebasen er også kold, og det vil ikke være noget problem at undgå høje temperaturer under tilsætningen ;-)

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Reaction score
166
Vidste du, at MDMA ikke kan opvarmes med syrer til høje temperaturer? Produktet nedbrydes og er ikke længere ren MDMA.

View previous replies…

Chem-Safe

Chem-Safe - Energy Control
Language
🇪🇸
Reaction score
25
Person, men det fortalte vi dig ikke, vi fortalte dig, at der først og fremmest er menneskelige fejl i enhver analysetjeneste, som folk arbejder med, til at begynde med. Derefter svarede vi på dit spørgsmål om, hvor sandsynligt det var, at det ville ske, OG vi svarede på følgende:
Bemærk, at sandsynligheden for at opnå det samme resultat i en stikprøve varierer alt efter fordelingen af data. Jo tættere dit resultat er på gennemsnittet, jo mere sandsynligt er det, at resultatet kan gentages. Hvis du har en procentfordeling med et gennemsnit på 82% og en standardafvigelse på 13,84%, kan du analysere, hvilket interval af værdier der er mest sandsynligt, når du får to prøver med samme procentdel. Hvis man analyserer to prøver, er det talområde, hvor det er mest sandsynligt at få den samme procentdel, omkring gennemsnittet på 82 %, og det strækker sig ca. en standardafvigelse til hver side (68,16 % til 95,84 %). Det ville være det mest sandsynlige område for at opnå det samme resultat i to på hinanden følgende prøver på grund af koncentrationen af data omkring gennemsnittet.
Med andre ord er det ikke et tvivlsomt resultat, det er sandsynligt.
Vi giver dig endda den graf, hvor det højeste antal MDMA-resultater er koncentreret. Forstod du virkelig kun 5-10 %? Vi kan forklare det bedre.
Q9GBDv1kum

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Reaction score
112
Det ser ud til, at du bekymrer dig for meget om 120 EUR for dine falske tests. Slap af, makker. Er det det eneste, du får ind? Jeg kan ansætte dig som drop maker, hvis det er tilfældet: send mig en PM, så finder jeg et job til dig.

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Reaction score
112

Slap nu af. Tror du, at jeg er en skoledreng, der koger meth for at leve af det? Jeg er uddannet i matematik, ikke i meth. Så hvorfor tror du, at du kan imponere mig med din graf?

Last edited:

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
661
Deals
8
Et andet vigtigt punkt er en velkendt grundlæggende teknik, der reducerer temperaturen så langsomt som muligt, den teoretisk bedste timing er 1 °C hvert 30. minut, men jeg har aldrig brugt denne timing, og jeg tror ikke, at jeg nogensinde vil gøre det, det kunne være et mareridt ;-) I lille skala kan det gøres med en programmerbar kogeplade.

View previous replies…

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Reaction score
112
Jeg prøvede at gentage denne procedure med langsom temperaturreduktion. Og jeg er 100 % sikker på, at kogepladen ikke virker.
Se, der er en varm overflade på pladen i bunden og kold luft i toppen. Det betyder, at kimdannelsen ikke starter i bunden - bunden er mere varm, så der er ingen chance.
Resultatet er, at der hurtigt dannes et tyndt krystallag på toppen, og det låser vandet inde i opløsningen. Vandet fordamper ikke længere.
Du kan reducere kogepladens T til RT, men det hjælper ikke. Gelen indeni er låst. Krystalliseringen er stoppet.
Hvis krystallaget på toppen så endelig brydes, falder det ned, og krystalliseringen går hurtigt og øjeblikkeligt. Det betyder, at du ikke får store krystaller.
Jeg prøvede at dække krystallisatoren med en slags hætte for at reducere luftadgangen og holde det øverste lag varmere, men det hjælper ikke.

Jeg tror, at for at opnå store krystaller skal man styre krystalliseringsprocessen på en eller anden måde for at starte kimdannelsen i bunden. Og for at gøre dette har du brug for en slags tørrekasse med justerbar T, og varmekilden SKAL VÆRE PÅ TOPPEN !!!

I så fald er der en chance for, at kimdannelsen starter i bunden.

Jeg tror, at en køkkenovn kunne være fin, hvis temperaturen kan justeres præcist. Men sådan en har jeg ikke.

View previous replies…

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
661
Deals
8
Rørte du kontinuerligt under processen?

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Reaction score
112
Jeg forstår ikke dit spørgsmål.
Hvis det er under opvarmning, selvfølgelig - ja.
Hvis det er under krystallisering - er det en joke?

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Reaction score
112
Dette er den mellemliggende del af denne proces. Senere bliver alt det vandige lag på bunden til en slags "grød". Spild af tid. Også sådan en lang eksponering ved høj T fordamper nogle ting. Jeg mistede omkring 20 g af 250 g rent pulver.

Jeg har nogle andre ideer. Vil prøve, når jeg får inspiration.

YPNtbTkrZ3

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
661
Deals
8
Jeg svarer i morgen med detaljerne om, hvad jeg skal gøre, men metoden fungerer alligevel, hvis du vil finde inspiration, er det sikkert interessant at forbedre.
Jeg er for træt i dag, undskyld.

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
661
Deals
8
Denne spids er efter ankomst til 108C under omrøring.

jamesdavies

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Det er ikke til store krystaller, men til rengøring. Jeg henviser til det punkt, hvor jeg opvarmer den supermættede opløsning af syrnet freebase og hælder den i acetone. Kan jeg skifte acetone ud med alkohol?
Acetone er meget overvåget i mit land siden 10 dage siden /.

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Reaction score
112
Ah, undskyld, jeg forstår dit problem. Lidt teori i så fald.

Acetone har en unik egenskab: det opløser en masse mdma hcl ved 50C (1 g mdma hcl pr. 2,5 g acetone, gætter jeg på) og næsten nul, hvis acetone er frosset. Denne egenskab er relateret til "vakuumpermittivitet". Vakuumpermittivitet for acetone ved 50C = 17,7 og ved 0C = 1,0

Så du skal finde et opløsningsmiddel med lignende vakuumpermittivitet, ikke mere end 2,0. Det er benzen, petroleumsether, hexan.

Jeg tror ikke, at IPA er godt til dette formål, da det opløser meget mdma hcl, selv i fryseren, omkring 30 %. Og selv hvis du fordamper det, vil resterne være mere beskidte, end de var i begyndelsen.

Last edited:

jamesdavies

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Er der nogen, der ved, hvorfor krystaller smelter ved 40-50 grader, når de krystalliseres fra vand? De bliver til gul olie, er der for meget HCl eller vand fanget inde i krystallen?

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Reaction score
112
Vand indeni, tror jeg. Opløseligheden vokser mærkbart ved 40-50C.
Det ser ud til, at du har fået et resultat, der ligner de krystaller, jeg fik her. Nogle krystaller er normale (men små), nogle krystaller (fra det indre lag) er "vandige krystaller".
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/my-mdma-freebase-crystallization.5069/post-45465

Hvorfor spørger du om HCL, vaskede du ikke dit pulver før omkrystallisering i vand?

jamesdavies

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Min fb er destilleret. Jeg forsurede med hcl og lod det stå i to dage, men krystaller ser ud til at smelte, når de er oven på en radiator, jeg tror, at vand er fanget indeni

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Reaction score
112
Du kan til enhver tid tjekke PH-værdien af denne "olie". Men jeg tror, det er vand: Der er dannet to lag, et på toppen og et andet på bunden. Vand et sted i midten.

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Reaction score
112
Mange tak til vores kære @btcboss2022! Du inspirerede mig til mere forskning for at tilberede en perfekt krystal for at tilfredsstille min egen tolerance ved mikrodosering.
BJXtKOQLrq

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Reaction score
112
@btcboss2022 som jeg husker, skrev jeg noget forkert om dit produkt for længe siden, undskyld for det, i betragtning af ny erfaring kan jeg sige, at vi skal være i stand til at indrømme fejl. Undskyld bror, jeg tog fejl: sort farve gør forvirret, men dit produkt er perfekt!

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
661
Deals
8
Jeg er taknemmelig for at få positive kommentarer efter alt det arbejde, der ligger bag.

alquimista00

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Reaction score
2
Er der en måde at rense sorte krystaller på og gøre dem til helt rene krystaller?

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Reaction score
112
Alt er muligt. Det er et spørgsmål om tid, opløsningsmidler og hvor beskidt dit produkt er i begyndelsen.