- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Selvfølgelig kan du blande freebasen med opløsningsmiddel, før du tilsætter HCL, men senere vil du have brug for mere tid til at sætte blandingen ved 130C, fordi dette opløsningsmiddel vil blive fordampet, med HCL fra fryseren, freebasen er også kold, og det vil ikke være noget problem at undgå høje temperaturer under tilsætningen ;-)
- Reaction score
- 166
Vidste du, at MDMA ikke kan opvarmes med syrer til høje temperaturer? Produktet nedbrydes og er ikke længere ren MDMA.
↑View previous replies…
Slap nu af. Tror du, at jeg er en skoledreng, der koger meth for at leve af det? Jeg er uddannet i matematik, ikke i meth. Så hvorfor tror du, at du kan imponere mig med din graf?
- Reaction score
- 112
Nej, ikke til energikontrol, tak. Kan du huske, at jeg delte testresultatet på 87 % med dig? Jeg lavede et par tests mere.
87% ikke igen, men altid))))))
Den sjoveste forklaring: fejlmargen 5-10%.
87% ikke igen, men altid))))))
Den sjoveste forklaring: fejlmargen 5-10%.
Chem-Safe
Chem-Safe - Energy Control
- Language
- 🇪🇸
- Reaction score
- 25
Person, men det fortalte vi dig ikke, vi fortalte dig, at der først og fremmest er menneskelige fejl i enhver analysetjeneste, som folk arbejder med, til at begynde med. Derefter svarede vi på dit spørgsmål om, hvor sandsynligt det var, at det ville ske, OG vi svarede på følgende:
Bemærk, at sandsynligheden for at opnå det samme resultat i en stikprøve varierer alt efter fordelingen af data. Jo tættere dit resultat er på gennemsnittet, jo mere sandsynligt er det, at resultatet kan gentages. Hvis du har en procentfordeling med et gennemsnit på 82% og en standardafvigelse på 13,84%, kan du analysere, hvilket interval af værdier der er mest sandsynligt, når du får to prøver med samme procentdel. Hvis man analyserer to prøver, er det talområde, hvor det er mest sandsynligt at få den samme procentdel, omkring gennemsnittet på 82 %, og det strækker sig ca. en standardafvigelse til hver side (68,16 % til 95,84 %). Det ville være det mest sandsynlige område for at opnå det samme resultat i to på hinanden følgende prøver på grund af koncentrationen af data omkring gennemsnittet.
Med andre ord er det ikke et tvivlsomt resultat, det er sandsynligt.
Vi giver dig endda den graf, hvor det højeste antal MDMA-resultater er koncentreret. Forstod du virkelig kun 5-10 %? Vi kan forklare det bedre.
Bemærk, at sandsynligheden for at opnå det samme resultat i en stikprøve varierer alt efter fordelingen af data. Jo tættere dit resultat er på gennemsnittet, jo mere sandsynligt er det, at resultatet kan gentages. Hvis du har en procentfordeling med et gennemsnit på 82% og en standardafvigelse på 13,84%, kan du analysere, hvilket interval af værdier der er mest sandsynligt, når du får to prøver med samme procentdel. Hvis man analyserer to prøver, er det talområde, hvor det er mest sandsynligt at få den samme procentdel, omkring gennemsnittet på 82 %, og det strækker sig ca. en standardafvigelse til hver side (68,16 % til 95,84 %). Det ville være det mest sandsynlige område for at opnå det samme resultat i to på hinanden følgende prøver på grund af koncentrationen af data omkring gennemsnittet.
Med andre ord er det ikke et tvivlsomt resultat, det er sandsynligt.
Vi giver dig endda den graf, hvor det højeste antal MDMA-resultater er koncentreret. Forstod du virkelig kun 5-10 %? Vi kan forklare det bedre.
- Reaction score
- 112
Det ser ud til, at du bekymrer dig for meget om 120 EUR for dine falske tests. Slap af, makker. Er det det eneste, du får ind? Jeg kan ansætte dig som drop maker, hvis det er tilfældet: send mig en PM, så finder jeg et job til dig.
- Reaction score
- 112
Slap nu af. Tror du, at jeg er en skoledreng, der koger meth for at leve af det? Jeg er uddannet i matematik, ikke i meth. Så hvorfor tror du, at du kan imponere mig med din graf?
Last edited: