Mine synteser bobler stadig efter tilsætning af cucl2 og tilbagesvaling. Skal jeg stadig vakuumdestillere ipa'en eller vente?
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 11
Jeg tilsatte en lille mængde CH₃COOH for at dræbe Nabh4 før filtrering.
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 11
Hold os opdateret. Jeg var i stand til at destillere IPA'en, og der kom en meget lille mængde produkt med IPA'en. Endelig kunne jeg se olien flyde. Da jeg ikke havde et vakuum, der fungerede på det tidspunkt, ekstraherede jeg med en NP. Det fungerede fint.
Interessant var dog den gul-agtige orange farve, der var tilbage i NP... den lugtede meget sødt, hvilket fik mig til at spekulere på, om det var P2P, der ikke blev fuldt reduceret.
Interessant var dog den gul-agtige orange farve, der var tilbage i NP... den lugtede meget sødt, hvilket fik mig til at spekulere på, om det var P2P, der ikke blev fuldt reduceret.
Ja, jeg har vakuumdestilleret det i øjeblikket. Jeg har et klart produkt i beholderen, ligesom ipa. Mit oliebad er på 70 C, men damptemperaturen er på 50 C. Jeg håber, at jeg har ødelagt noget, for min magnetiske omrører var ikke stærk nok, og nu har jeg et klart lag på toppen og dette hårde slam på jorden. Jeg tror, jeg er nødt til at investere i en kpg-omrører næste gang.