man, om eerlijk te zijn zou je wat meer geduld moeten hebben, en misschien niet denken dat mensen dom zijn alleen maar omdat ze iets vragen wat je gemakkelijk weet ....
Hoe dan ook, je antwoordde iets heel anders in deze draad over wanneer te beginnen met het toevoegen van de keton en methylamine na amalgaam begon, ik juist gevraagd over het beste moment om die toe te voegen, en zoals diogenes zei bijvoorbeeld, en je was het eens, het beste moment is wanneer de eerste 3 tekenen verschijnt in plaats van te veel wachten ...
dat is wat ik vraag, ik weet hoe ik amfetaminen moet doen.
Ik kan begrijpen dat deze vragen saai voor je zijn, dan raad ik je aan er niet op te antwoorden.
Ik weet heel veel dingen op heel veel gebieden en als ik echt wil helpen, dan doe ik dat vriendelijk, want iemand heeft dezelfde twijfel als jij een tijd geleden.
Vat dit niet op als een belediging, ik zeg het alleen maar.
Wat betreft de niet-Engelse mensen die proberen te praten, wees geduldig meneer, er zijn veel meer mensen in de wereld die Spaans praten dan Engels, en als een toerist of iemand naar mijn land komt en op zijn minst probeert Spaans te praten ben ik altijd blij, vriendelijk en geduldig.
Laatst moest ik een vraag herformuleren, alleen omdat u denkt dat we allemaal perfect Engels moeten spreken...en iedereen die het las, begreep het zeker.