Nou, ik heb het amalgaam getest met en zonder spoelen, en het resultaat is hetzelfde in opbrengsten.... dan, ik geef de voorkeur aan spoelen om ten minste een deel ervan te elimineren, in de mdma productie, zijn er vele routes, maar als je besluit om alkali-zuur extracties te maken, moet de HG er gewoon uit, hoe dan ook, als de opbrengst hetzelfde is.... waarom niet proberen te elimineren bij de allereerste stap? misschien in het uiteindelijke resultaat is niet belangrijk, maar als je kunt minder blootgesteld aan HG terwijl het bereiken van die stappen denk ik de moeite waard de 3 minuten in spoelen stap.
wat de p2np betreft, denk ik eigenlijk dat het helemaal niet nodig is dat de AL-folie volledig is "gesmolten" (mijn Engels haha), het lijkt erop dat je veel folie zonder reactie kunt weggooien zonder rendementsverlies, maar in MDMA als je niet wacht tot de AL-folie volledig is gereageerd, heb je een groot rendementsverlies.
Wat betreft de temperatuur, ik denk dat moet worden toegepast op de juiste reactietemperatuur te houden, zelfs wanneer de exotermische reactie klaar is, wanneer het gedaan is het borrelen etc blijft lopen en minder tijd om te wachten ...
Als we het op zichzelf laten staan, zal de reactie doorgaan tot alles is gereageerd, maar het kan meer dan 12 uur vertragen, normaal gesproken laten we het 's nachts staan.
aangezien het amalgaam een moeilijk te controleren evenwicht is al 100% moeten we blijven kijken, idealiter zou in die 6 uur de reactie klaar moeten zijn, zonder externe temp, maar het hangt af van een beslissing van misschien seconden? gewoon wachten tot je donkergrijs ziet... wachten tot folie drijft? als het gebeurt hoeveel wachten tot spoelen, of de precursors toevoegen?
misschien kan ik op een dag altijd hetzelfde doen, maar die dag is nog niet aangebroken haha
sorry voor mijn SpanjeGlish