Mephedrone (4-MMC) synthese; eenvoudig uit te voeren - hoge opbrengst

K-Cyanide

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2023
Messages
64
Reaction score
76
Points
18
Het is heel vreemd wat hier gebeurt. Je post een methode en in plaats van een stimulerende discussie, komt het eerste commentaar van een blijkbaar verwarde man die alles veel beter en sneller kan. Hoe hij het doet ?, vertelt hij ons niet deze mongool.

Dan komt de volgende en die wil via pseudowetenschappelijke bijdragen en analyses op afstand de methode zwartmaken en zo klanten werven voor zijn synthesebedrijf, schimmig.

En tot slot, Prof. Smart-ass, post wat cynische commentaren en geeft precies 0 constructieve suggesties.

We zijn hier niet in de rechtbank, ik hoef niets te bewijzen. De zuiverheid van het monster uit de academische versie werd uitgevoerd in een professioneel laboratorium met NMR spectra, infrarood en UV spectra, electrospray ionisatie massaspectra enz.

Ik zal twee keer nadenken voordat ik überhaupt iets post, dus het is zinloos. Op het goede oude bijenkorfforum werd een heel andere stijl gecultiveerd. Wat jammer.
 
View previous replies…

Researcherr

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2023
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
Neem niet persoonlijk wat de mensen hier posten, sommigen zijn slimmeriken, anderen weten wat ze zeggen maar willen liever geld verdienen aan hun synthesemethoden en ze begrijpen niet wat kennis delen betekent.

Post je reacties en methoden, we kunnen ze allemaal delen en ervan leren.
 

K-Cyanide

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2023
Messages
64
Reaction score
76
Points
18
@Researcherr
Bedankt voor uw vriendelijke woorden. Je hebt gelijk, je moet deze jongens gewoon negeren, hoewel dat op sommige dagen niet zo gemakkelijk is *grijns`*.
Trouwens, kijk eens wat deze grapjas je heeft geantwoord. Daar stel ik een diagnose op afstand: geestelijke stoornis in een vergevorderd stadium. Hou je taai.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Voor de dommen, mijn handtekening is specifiek voor de gladjanussen die me in privéberichten schrijven met vragen over hoe je 10 kg per keer kunt maken, sommigen van hen denken blijkbaar dat ik ze wat schuldig ben. Mijn handtekening betekent dat ik geen klotefabrieken gratis ga helpen. Je moet tegen kritiek kunnen, denk je dat jouw werk van waarde is voor de gemeenschap? Nee, dat doet het niet, in naburige topics en de output wordt hoger en de zuiverheid is duidelijk, zelfs zonder analyse, hoger. Als je denkt dat je iets unieks hebt gedaan, dan vergis je je.
 
View previous replies…

K-Cyanide

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2023
Messages
64
Reaction score
76
Points
18
@w2x3f5 Ik zou voorstellen om de discussie te beëindigen en de andere forumleden te laten beslissen wat voor hen waardevol is en wat niet.
Ik denk dat een rivaliteit over wie de betere methoden heeft niet in de geest is van de oprichters van dit forum.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Ik heb je alles verteld over je methode, de opbrengst van de stof en onzuiverheden. En je hoeft het iemand niet te vertellen als je niet achter je kunt kijken.
 

cartelloszetas

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 23, 2023
Messages
33
Reaction score
28
Points
8
Laat zien welk kristal je krijgt als je zegt dat ik pure mmc heb gemaakt.
 

K-Cyanide

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2023
Messages
64
Reaction score
76
Points
18
Meestal kristalliseer ik niet, dat is naar mijn mening niet nodig. Glinsterende kristallen zijn kinderspel. Maar voor jou, mijn medeforumlid, zal ik het bij de volgende batch wel doen. :cool: :ROFLMAO:
 

cartelloszetas

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 23, 2023
Messages
33
Reaction score
28
Points
8
U zegt dat u kunt gebruiken om te wassen
Tetrahydrofuraan, (Aceton)
Nee alleen IPA alkohol en ethylacetaat kunt u ook gebruiken en is veel meer te krijgen in veel landen.
 

K-Cyanide

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2023
Messages
64
Reaction score
76
Points
18
Natuurlijk kun je andere oplosmiddelen gebruiken. Uit mijn ervaring heeft THF gewoon het beste reinigende effect, vooral beter dan aceton.
 

cartelloszetas

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 23, 2023
Messages
33
Reaction score
28
Points
8
Nu je is vies als je gooit zuur en aceton mijn is xD totaal witte melk als dont need wash any time xD
 

Attachments

  • txh1CYjAuc.jpeg
    txh1CYjAuc.jpeg
    4.9 MB · Views: 261
  • Ff0vq2pweK.jpeg
    Ff0vq2pweK.jpeg
    5.2 MB · Views: 595

K-Cyanide

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2023
Messages
64
Reaction score
76
Points
18
Gefeliciteerd, dus je product ziet er zo uit nadat de reactietijd voorbij is en voor het wassen/schoonmaken, klopt dat? Als dat zo is, zijn we allemaal nieuwsgierig naar je mysterieuze methode om een superschoon product te verkrijgen uit een reactie die op zich niet schoon is met een paar nevenreacties. ;)
 

cartelloszetas

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 23, 2023
Messages
33
Reaction score
28
Points
8
Ik niet wassen niets ik gooi zuur en aceton mix en krijg dit alles.U moet weten wat u doet freebase ik gemaakt in 30min
 

Attachments

  • hfIBVetilv.jpeg
    hfIBVetilv.jpeg
    5.2 MB · Views: 652
View previous replies…

K-Cyanide

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2023
Messages
64
Reaction score
76
Points
18
:unsure: 30 min. dan kan het oplosmiddel niet DCM zijn, maar misschien ethylacetaat? En dan doe je er aceton bij samen met 37% HCl? Kom ik in de buurt? :ROFLMAO::ROFLMAO:
 

K-Cyanide

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2023
Messages
64
Reaction score
76
Points
18
cool (y)(y)(y), zal het proberen , welke temperatuur gebruik je ?
 

ice4mmc

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Serveer Wickr.me/singal/tegram Antwoorden op vragen nodig, betrouwbaar betalen of samenwerking tot stand brengen :)
 
Top