Mephedrone (4-MMC) synthese; eenvoudig uit te voeren - hoge opbrengst

K-Cyanide

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2023
Messages
64
Reaction score
76
Points
18
Gefeliciteerd, dus je product ziet er zo uit nadat de reactietijd voorbij is en voor het wassen/schoonmaken, klopt dat? Als dat zo is, zijn we allemaal nieuwsgierig naar je mysterieuze methode om een superschoon product te verkrijgen uit een reactie die op zich niet schoon is met een paar nevenreacties. ;)
 

cartelloszetas

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 23, 2023
Messages
33
Reaction score
28
Points
8
Ik niet wassen niets ik gooi zuur en aceton mix en krijg dit alles.U moet weten wat u doet freebase ik gemaakt in 30min
 

Attachments

  • hfIBVetilv.jpeg
    hfIBVetilv.jpeg
    5.2 MB · Views: 652
View previous replies…

ice4mmc

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Serveer Wickr.me/singal/tegram Antwoorden op vragen nodig, betrouwbaar betalen of samenwerking tot stand brengen :)
 

thevines2

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 9, 2023
Messages
20
Reaction score
8
Points
3
Als ik mijn 4mmc te puur en niet stimulerend maak, ga ik waarschijnlijk gewoon voor de 2009-10 stijl en meng ik methylone met mephedrone. Ik heb door de jaren heen geweldige highs gehad van die combinatie.
 

Cruela83

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 1, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Weet je nog hoeveel milligram methylone en hoeveel milligram mephedrone die combo was?
 

WildDoc

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 5, 2023
Messages
11
Reaction score
2
Points
3
Is rotovap een must in deze reactie?
 

The Alchemist

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 7, 2023
Messages
45
Reaction score
25
Points
8
@thevines2: Zo denk ik er ook over. Het kan me niet schelen hoeveel beter vuile drugs zijn, het is beter om te compenseren met een tweede zuivere stof. Vuile drugs zijn toch gewoon meerdere onbekende stoffen.

@K-Cyanide: Hoe weet ik dat je geen ongereageerde precursor, bijproducten en HCl in je product hebt? Oh juist, dat heb je wel, daarom is het zoveel beter. Je kunt ook afvoerreiniger snuiven en dat zal lekker aanvoelen, maar moet je dat wel doen?

Maak een puur product. Vindt niemand het lekker? Maak dan iets anders wat ze wel lekker vinden en doe het goed. Je kunt meth maken in een brandblusser met oude batterijen, maar moet je dat wel doen?

Je bent zo goed, waarom isoleer je de isomeren en bijproducten niet, bioassay en stuur je ze dan naar massaspec? Dit bevordert de studie en laat je weten of je je klanten een slecht product aanbiedt. Geef je daar iets om of gaat het je om geld? Retorisch.

Uw methode is slecht. Iedereen weet het. En jij ook. Je hebt een "goed genoeg voor de straat" houding en ik vind het beledigend. Je hebt waarschijnlijk ook cafeïne en babyvoeding gebruikt, hè? Is je 4mmc niet stimulerend? Ben je de R-isomeer vergeten of zo? Ik heb mooie 4mmc kristallen gezien maar jij hebt bruin poeder dat je 99% noemt dat niet stimulerend is? Je bent een leugenaar en een straat pusher. Elke stap van je methode is rotzooi, daarom zie ik deze thread elke dag verschijnen om je te wijzen op je fouten en je giftige manier van leven. Zeer passende gebruikersnaam, broeder. Je wist wat je deed lol

Ik vraag me af wat beter is, sigaretten of nicotine?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Als er heel veel niet gereageerde precursor was, zou het vlees van je gezicht scheuren. Alleen al er zachtjes aan ruiken is erg pijnlijk, dat is waarschijnlijk 1 mg of minder.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
En welke afvoerreiniger voelt prettig aan? Ik heb HCL+H²O, H²SO⁴, & NaOH. Ik zal het halen als het iets anders is, maar je hebt me geïntrigeerd. Bedankt voor je waardevolle bijdrage!
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
Ik geloof niet dat dit een evangelie is. Persoonlijk kan ik zeggen dat er met dextro-methamfetamine.HCl en amfetaminezouten veel winst te behalen valt door zelfs de kleinste onzuiverheden te verwijderen. De winst zit in "helderheid van geest" en in een zeer gemakkelijke comedown. Natuurlijk kan iemand een andere definitie van "gewenste effecten" hebben, die is gedefinieerd door het gebruik van de gebruikelijke rotzooi van de handel die van amfetamine een delirant middel heeft gemaakt, maar eerlijk gezegd is dat niet mijn probleem.

Bij 4-MMC heb ik het gevoel dat er een nevenreactie kan optreden waarbij het carbonylgedeelte betrokken is, vooral als er een overmaat aan methylamine wordt gebruikt. Ik ben ook een beetje verbaasd dat niemand zich druk maakt over het verwijderen van broom als de kleur duidelijk laat zien dat er nog steeds heel veel broom aanwezig is (rood/roze), geen bisulfiet, thiosulfiet of houtskool, waarom niet?

@DavidNichols Er is geen Reductieve Aminering. Het is een substitutie.

Iedereen is zo vriendelijk om de anderen wat ruimte te geven en ook om te stoppen met het posten van "ex cathedra" "sprekend voor god". Uiteindelijk koken we allemaal alleen met water en gaat het niet om "winnen" ok?

thx
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Een overmaat nucleofiel (methylamine) verkleint de kans op een reactie van het secundaire amine met broomketon, omdat het secundaire amine reactiever is.
Met de voorwaarde dat hij droog broomketon nam, was er waarschijnlijk geen vrij broom, maar de kleur van de oplossing duidt duidelijk op een grote hoeveelheid onzuiverheden in het oorspronkelijke broomketon.
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
Natuurlijk zit er Broom in, je ziet het!
Zo simpel is het: Voeg wat thiosulfaat in water toe aan de roodachtige oplossing totdat het kleurloos wordt. Broom is veranderd in Bromide.

Je zult zien dat elke reactie waarbij broom betrokken is een dergelijke stap heeft, degene waarbij dat niet het geval is, gebruiken zuivering met behulp van een chromatografische kolom als vervolgstap.

Ik durf ook te wedden dat de Methylamine als primair Amine reactiever is, veel reactiever dan de Methcathione als secundair Amine, om nog maar te zwijgen van de zeer waarschijnlijke sterische belemmeringen.
Ik heb echter problemen om te begrijpen waarom Methylamine niet zou reageren met de Keto-groep wat geen probleem zou zijn zolang het bromoketon al is omgezet in een secundaire Amine omdat dan alleen de Imine wordt gevormd die zal terugkeren bij contact met wat water, maar als dit gebeurt op het bromoketon zal de Amine worden gevormd en de Bromo vervangen door een OH-, Hydroxyl....
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Zulke kleuren kunnen ook het gevolg zijn van bijwerkingen, maar het is ongetwijfeld de moeite waard om het bromoketon te wassen met natriumtylosulfaat of te testen op vrij broom. Ik denk dat het waarschijnlijk gaat om dibroomketon en/of gedeeltelijke broomvorming in de ring.
Secundaire amines zijn reactiever en methcathinon heeft sterische hindernissen. Om deze reactie beter te begrijpen, raad ik je aan om de analyse van onzuiverheden in mephedrone te bestuderen; er zijn een groot aantal wetenschappelijke werken met de analyse van onzuiverheden. Kort gezegd detecteren ze onzuiverheden van zelfcondensatie van cathinon (het eindproduct is imidazool), condensatie van cathinon met bromoketon, ik heb de vorming van imine door de condensatiereactie van cathinon met methylamine niet gezien.
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Ik heb het maar één keer op zeer kleine schaal gedaan en in geen van beide lagen zat een spoortje oranje. Ik dacht eerst dat ik het verknald had omdat ik hier veel foto's met oranje zie.
 

HOLLANDSFINEST

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 4, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Zeer duidelijk onderwerp, bedankt voor het delen van deze kennis 🙏
 

Mehdi

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 10, 2023
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
Kan iemand mij de methode sturen?
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
broeder waarom freebase je de 4-mmc niet en destill je niet in geval van rotovap?

Wat is het kookpunt onder freebase en vacuüm?
 
  • Like
Reactions: $!$

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Je hebt een zeer sterk vacuüm nodig in de orde van 10 micron, de vrije basis van mephedrone condenseert zeer gemakkelijk zelf, daarom is het kookpunt op zijn minst minder dan 100 graden nodig, en zelfs beter nog lager.
 

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2023
Messages
122
Reaction score
51
Points
28
@K-Cyanide
Bedankt voor deze gedetailleerde procedure. IMHO het is een van de beste hier eigenlijk.
 
  • Haha
Reactions: $!$

Woody

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 16, 2024
Messages
2
Reaction score
4
Points
3
Hallo jongens. Ik heb nieuwe chems en hiermee werkt mijn laatst bekende synthese met broom tolueen en metil niet. 4chloorfenyl-1-broomethylketon, voor oplosmiddel dcm. Na reactie probeer ik aan te zuren, maar geen meeldruppels. Ik stopte met mengen, en er waren 2 lagen, ik nam ze in aparte containers, en een van de container begon te kristalliseren.... Ik heb niet veel over 10% kristallen, en veel vettige stiky yelowish pasta ... Kan iemand me op weg helpen?
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
365
Reaction score
177
Points
43
Sommige afbeeldingen uploaden reageert niet lang genoeg
 
Top