Mijn syntheses borrelen nog steeds na toevoeging van cucl2 en refluxen. Moet ik de ipa nog vacuüm destilleren of wachten?
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 11
Ik heb een kleine hoeveelheid CH₃COOH toegevoegd om de Nabh4 te doden voor het filteren.
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 11
Houd ons op de hoogte... Ik kon de IPA destilleren en er kwam een minuscuul beetje product over met de IPA. Eindelijk kon ik de olie zien drijven. Omdat ik op dat moment geen vacuüm had, heb ik geëxtraheerd met een NP. Werkte gewoon te vinden.
Interessant was de geeloranje kleur die achterbleef in de NP. Het rook erg zoet waardoor ik me afvroeg of dat P2P was dat niet volledig gereduceerd was.
Interessant was de geeloranje kleur die achterbleef in de NP. Het rook erg zoet waardoor ik me afvroeg of dat P2P was dat niet volledig gereduceerd was.
Ja, ik heb het op dit moment vacuüm gedestilleerd. Ik heb helder product in de ontvanger, net als ipa. Mijn oliebad staat op 70 C, maar de stoomtemperatuur op 50 C. Ik hoop dat ik iets verknoeid heb, want mijn magneetroerder was niet sterk genoeg en nu heb ik een heldere laag bovenop en deze harde drab op de bodem. Ik denk dat ik de volgende keer moet investeren in een kpg-roerder.