Medan aaron gjorde bra affärer med många och i allmänhet var i god takt med sina beställningar, var allt om honom misstänkt från början för mig eftersom jag kunde säga att han inte var riktigt engagerad i samhället för personliga ändamål och även hans breda lager som aldrig verkade vara tillsammans på samma plats såg bara ut som "Darknet Vendor 101" för mig, hur som helst dropshipping är en modern affärsmodell men jag tyckte att det var töntigt att ha denna form av reklam när du uppenbarligen inte är killen
På grund av hans misstänkta beteende växte jag verkligen mycket trots mot honom, för det faktum att han skulle utnyttja detta fantastiska samhälle för sin personliga vinning.
Lögner brukar aldrig räcka långt, men i det här fallet avslöjades den spännande intrig som aaron har skapat kring sig själv och de många andra personas (köpare och säljare) som han har på den här marknadsplatsen för mig den 29 augusti i år. Ändå kände jag inte för att göra något åt det eftersom att ha olika identiteter på darkweb är något, vilket är mycket vanligt och något jag också gör.
Ändå var det den 22 augusti som en användare kontaktade mig på Breaking Bad och frågade efter en mängd olika droger, men främst oxikodon för privat bruk. Vi började prata och det tog ungefär en vecka innan paketet var på väg. Det var det ögonblicket när köparen kontaktade mig igen med följande meddelande:
Så i det här skedet skulle jag vilja att ni tar en paus, öppnar sessionen och ser om det ID kan vara bekant för dig
Historien fortsätter...
Eftersom jag aldrig hade haft kontakt på sessionen med aaron tidigare kunde jag inte se vad som var på väg att utvecklas och fortsatte med att kontakta användaren med ett lata meddelande "Yo Gordon" för att låta honom veta vem jag är.
2 timmar och 2 minuter senare har min meddelandeförfrågan accepterats. Användaren svarade:
När jag fortsatte att konfrontera honom genom att säga:
Han sa ingenting på hela dagen även om han var MYCKET lyhörd tidigare och i USA var det fortfarande middagstid
Jag fortsatte att gräva:
Han kom ut och sa:
Jag fick några fugazi förklaringar till varför min kund hänvisade honom till mig, eftersom aaron ska vara en stor Oxycodone-leverantör i USA
För mig är det ganska tydligt
BB-användaren som har skickat mig profilen svarade inte heller på en dag och sa sedan:
När jag svarade:
Jag fick inget svar, när paketet levererades blev jag aldrig kontaktad igen men kontot är fortfarande aktivt idag (senast aktivt: 9 oktober 2023)
Det kanske lämnar ett litet utrymme för tolkning men för mig är saker och ting ganska tydliga.
Från de uppgifter som jag kan se i adressen är personen bakom kontot från USA! (Fråga mig inte om hans adress
)
Jag kunde fortsätta med att lägga till bevis på ovanstående uttalanden (skärmdumpar + videor) som jag har men det är slöseri med tid och energi!
Andra situationer som har lett till min åsikt om aaron är:
1. När jag precis började som säljare hade jag användare som Chobeskunk och 2 andra personer från Frankrike som väntade på ett svar från aaron i över 3 veckor redan efter att ha gjort en beställning och skickat mynt, det slutade aldrig sedan att människor kom hit då och då med samma fråga om att bli spökade i veckor och det är 4 månader sedan.
Ghosting efter att ha tagit en order = bluff
2. Hans kokain testades på 70%, annonserades på 90% +
3. Människor beställde Meth, fick 4MMC
4. Han erkänner att jag sålde Oxycodone spetsad med Fentanyl på Session
5. Postar om 95% 4MMC men skickar smutsig skit till kunder. När detta kommer ut säger han verkligen att han hanterade det genom att flyga till labbet med flygplanet för att förbättra sina kemisters arbete
Killar, allt detta är så illa, jag kan inte tro hur det kunde fortsätta så länge och långt och hur den här killen inte är förbjuden ännu? Det var löjligt att titta på men ärligt talat, vill vi ha den typen av uppmärksamhet att en användare som köpte droger på Breaking Bad kom in på sjukhuset från det? aaronstevens måste gå och var och en av hans sidokonton!
Jag undrar verkligen hur mycket pengar han lurade av människor.
Jag uppmanar verkligen behovet av tvingade escrow-transaktioner på Breaking Bad, alla som drar människor utanför forumet bör omedelbart förbjudas om det inte beviljades av administratörer.