aaronstevens (valentino-kartellen)

Status
Not open for further replies.

dark9999

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 27, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
3
var är min beställning? jag beställde 100g kokain fick bara 98.5g jag beställde heroin från valentino kartell och fortfarande inte fått det ännu????? har meddelat honom på session. genom e-postmeddelanden inget svar!
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Vi borde göra en lista över alla pengar han har lurat till sig vid det här laget... Jag är ledsen, broder.
 
View previous replies…

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Här är en chatt mellan distributören och mig. Han kan också validera detta om han har ett konto
RSJeTIgs7p
JbeFHW3zrX
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
När du väl har lagt till labbtestet, kan du också lägga till orderbeviset? Så skärmdump av hur du beställde detta direkt från aaron (TXID, plånboksadress)
 

american gopnik

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 18, 2023
Messages
28
Reaction score
15
Points
3
En person som bedrar andra är det värsta avskum som finns. Gå ut och tjäna dina pengar genom att göra ett hederligt arbete. Den här typen av människor är narcissistiska och de känner inte ens ånger för de fel de gör... som om världen är skyldig dem något. Eller så är de arga på världen för att deras liv är skit. Det är ditt EGET FAULT ditt liv är skit du fking förlorare
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
Vi håller helt med om detta, vi gör vårt yttersta och använder alla våra resurser för att rätta till dessa problem, ta hand om dig.
 
View previous replies…

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
44
Points
18
Du ställer väl inte det här som en retorisk fråga, eller hur? Blotterpapper kan inte göra någon skada, oavsett vad du skriver på det?!
 

tegritycantbebought

Don't buy from me
Resident
Joined
May 9, 2023
Messages
13
Reaction score
16
Points
3
UPPDATERING.

Jag har varit i kontakt med honom efter att ha gjort det här inlägget.

Han bad mig att skicka honom bevis på transaktionen och den konversation jag hade med Aaronstevens före hans påstådda arrestering där min beställning gjordes.

Jag uppfyllde hans krav och försåg honom med alla bevis jag hade, vilket enligt min mening var mer än tillräckligt.
Men han har inte svarat sedan dess
Och den här konversationen vi hade ägde rum den 8 oktober.

Jag vidarebefordrar gärna de konversationer jag har haft med aaronstevens till dig @HEISENBERG om det behövs eftersom jag inte kommer att publicera det här på grund av att det innehåller datakänslig information

Jag vet inte vad jag ska göra av hela den här situationen.
Jag är förvirrad, skeptisk och jag känner mig lurad, och jag känner inte att det görs ett skit för att lösa något av detta från aaronstevens sida.

Jag känner att han åtminstone borde ha artigheten att ge en daglig uppdatering till alla som väntar.
Eftersom atp är jag redan mentalt beredd på det faktum att mina pengar är långt borta tillsammans med alla andras
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666

Jag håller helt och hållet med.
 

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Det är inte längre någon du kan lita på. @HEISENBERG - Jag skulle bara radera alla spår av den här användaren och "valentino cartell"

Om killen har arresterats, hur kommer man då fortfarande åt hans konton? Hela sessionsskiftet var också en buggare - gråt mig en flod, dessa jävlar är INTE samma organisation som de en gång var.
 

marty€mcfly

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 26, 2023
Messages
34
Reaction score
16
Points
8
Jag är mycket besviken över att se detta eftersom jag hade en anständig relation över bra konversation denna rebell @aaronstevens. Det enda jag inte gillade med honom var att han inte kunde tyckas lita på någon som var en röd flagga för mig. Människor här på denna plattform tolererar inte bedrägerier och jag hoppas att hans handlingar inte fick någon att ta en stor förlust.
 

american gopnik

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 18, 2023
Messages
28
Reaction score
15
Points
3
-citerat-/ det enda jag inte gillade med honom var att han inte verkade kunna lita på någon vilket var en röd flagga för mig...


-Säger ett konto som gick med i slutet av augusti. Hur många konton har du, kompis?
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Vad är ditt problem? marty€mcfly är en normal medlem här. Vad är det för fel på din attityd, vi samlas alla bara här för att diskutera och utvärdera situationen, inget behov av ännu mer negativitet!
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666
@aaronstevens är bannlyst, av allt att döma skulle han inte lösa några problem.
 

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Är det möjligt att ta bort alla hans kommentarer och sånt? Det finns många där kontakter nämns etc - skulle vara trevligt att helt enkelt rensa bort honom ...
 

american gopnik

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 18, 2023
Messages
28
Reaction score
15
Points
3
Jag hoppas att ingen faller för någon av dessa dialoger. Alla dessa konton är gjorda av samma person. Det finns hela konversationen mellan förmodade köpare och säljare är alla en person.

Det är roligt att jag aldrig har hört talas om Valentino-kartellen förutom på den här webbplatsen. Mighty erbjuder misstänkt alla typer av produkter som någon kan vilja ha också. Det är alltid vanligtvis en av de tre cope meth eller heroin Kanske potten och mdma men definitivt Finns ingen kartell där ute med en så stor lista över tillgängliga produkter som publicerar den på en webbplats, och det är mer än gärna att göra affärer med dig och ge så bra kundservice. L o l
 
View previous replies…

K1tty

Vacation
Resident
Joined
Oct 4, 2023
Messages
25
Reaction score
24
Points
18
Jag förstår inte u, är kontot förbjudet nu?
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Du slänger ihop lite information och hörsägen :) Det finns riktiga användare/köpare här i tråden
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Fan, det är synd. Jag gjorde en beställning hos dem för 3 veckor sedan och allt var bra. Jag tittade på en annan order innan jag såg detta, glad att jag kollade här bara i fall.
 

feinkostParanoia

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 7, 2023
Messages
12
Reaction score
10
Points
3
Jag har gjort samma dåliga erfarenheter med aaronstevens, tyvärr! under tiden tycker jag också att det är väldigt smart bedrägeri på aaronstevens!
i början med mindre testköp av olika saker har allt varit okej!
kommunikationen var alltid extremt professionell, nu vet jag också att det bara var "fina ord" för att bygga en viss nivå av "förtroende"!
Jag beställde ett kilo torr amfetamin!
men det sista köpet knullade han mig ordentligt!
Jag tvingades tyvärr av olika skäl ingen bb-market escrow att använda det sista köpet (en av dem monero!)
vad som har varit det största misstaget!!!
Titta vad jag fick efter en bra 4 veckors väntan!
Jag tror att bilderna jag laddar upp talar för sig själva!
Jag har sett mycket smuts i mitt liv, men det här slår allt tidigare!
Jag kontaktade omedelbart Aaron Stevens för att rapportera bedrägeriet och be om en lösning på problemet, eftersom den tidigare kommunikationen alltid hade varit så "professionell" trodde jag att de skulle hitta en lösning som skulle göra dem båda glada! Kort sagt, mer Men igen hörde du inte "fina ord" och "ursäkter"!
Sedan försvann aaronstevens som ett spöke!
Jag skulle också förse administratören av forumet med min e-posthistorik med aaronstevens som bevis om några tvivel uppstår!


Du är alltid smartare efteråt
AjI3V9BU1h
IOlgy7S2MR
 
View previous replies…

K1tty

Vacation
Resident
Joined
Oct 4, 2023
Messages
25
Reaction score
24
Points
18
Jag saknar den del där du säger att du beställde H o_O Är det meningen att detta ska vara det amfetamin du har beställt?

Det ser ut som jord från marken, är det det?
 

tegritycantbebought

Don't buy from me
Resident
Joined
May 9, 2023
Messages
13
Reaction score
16
Points
3
Imaoo, wtf är det 😭🤣
Han hade åtminstone artigheten att inte skicka något till mig och bara ta mina pengar. Det där är bara respektlöst.
Är det till och med amfetamin eftersom jag aldrig har sett amfetamin i den färgen förut.
Det ser lite ut som heroin tho
 

K1tty

Vacation
Resident
Joined
Oct 4, 2023
Messages
25
Reaction score
24
Points
18
Tänk att åka fast för sånt här skit o_O
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Jag är ledsen för din förlust! Det är galet i vilken röra den här tråden har blivit!
 
View previous replies…

marty€mcfly

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 26, 2023
Messages
34
Reaction score
16
Points
8
Det finns sätt att få tillbaka dina pengar även när du blir lurad ett konto för det! Men du måste ta itu med de som är certifierade och ansedda! Du kan inte gå fel.
 

marty€mcfly

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 26, 2023
Messages
34
Reaction score
16
Points
8
Ja, spärren skulle definitivt ha förhindrat detta, men det är köparens jobb att hjälpa plattformen att förstå de problem som pågår för att åtgärda det. Om du blir lurad så här finns det en avdelning ~ här på plattformen ja ~ för detta men det måste vara legitimt ett anspråk som bryter mot villkoren och kunde på annat sätt ha förhindrats.
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
okej vad fan är det här nu lmao jag är ledsen för vad det här är det här är så dåligt det är roligt igen scamming är en sak men att ta en skit i din brevlåda är en annan
 
Status
Not open for further replies.
  • If you charge someone with scam, you must provide proofs!
    Unsubstantiated accusations will not pass moderation! Inconclusive evidences also will not be accepted.

Top