Komplett syntes av amfetaminfreebas (A-olja) från P2P (10L-skala)

Davidrobinson

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 16, 2022
Messages
86
Reaction score
18
Points
8
Och det är inget fel med mängden syra för hydrolsis. Har du gjort denna syntes innan tweaker?
 

marapiasss

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 23, 2023
Messages
3
Reaction score
1
Points
1
Finns det något sätt att veta om A-oljan är utspädd i något? eller dess renhet?
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
TLC, tunnskiktskromatografi. Det är inte svårt om man bara vill kontrollera förekomsten av andra föreningar, kvalitativt. Att göra det på ett sätt som möjliggör kvantitativa uppskattningar (hur mycket av olika föreningar som finns där) är dock krävande.
 

marapiasss

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 23, 2023
Messages
3
Reaction score
1
Points
1
och hur är det med ph, vad ska vara optimalt för amfetaminbasen?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Om det är helt vattenfritt 10 är ok om det har vatten, som normalt har om du köper det till någon, bör ph vara runt 12-13.
När det är vattenfritt ökar PH-värdet när du blandar det med lösningsmedel.
 

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
@btcboss2022

Hej

vilken typ av utrustning kan du rekommendera / använda när du destillerar oljan?

tthanks
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Beror på mängden som ska destilleras, vilken typ av destillation du behöver, produkt...
 
View previous replies…

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Det snabbaste sättet är med en ångkokare, liknande den här utrustningen:
07NAqo9x5Y

Ånga "injiceras" med tryck från en extern vattenpanna och blandningen destilleras i huvudtanken...
För 10L kan du göra det med 2 stora kolvar, en för att koka vatten och generera ångan och den andra för att värma blandningen, ta emot ångan från pannan och destillera blandningen.
 

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
Okej tack, kommer att försöka med 2 större kolvar till att börja med 👌
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Vad behöver jag tänka på när jag köper utrustning i rostfritt stål för kemiskt bruk?
Har någon också en länk till en "Steamer" som redan testats och använts av en forummedlem för våra ändamål? :)
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Inte rostfritt stjäla! Gör aldrig det, måste vara s316 blandningen är helt alkali.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Tack ska du ha! Nu när du är här! Låt oss ansluta via dm riktigt snabbt
 

TheNut22

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 12, 2024
Messages
152
Reaction score
67
Points
28
Mina utomjordiska vänner från Mars gör också bra olja. Maskinen ser nästan likadan ut men det finns internet, och säker webbläsare, och de tittar på mänsklig porr hela natten det är äckligt.
 

tucoxXx1

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 11, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
God eftermiddag! Jag gillar verkligen den här syntesen, jag har gjort den flera gånger. men avkastningen när jag behöver få nform kommer att vara liten vid den tidpunkten. Jag får 5L nform från 10L smutsig P2P och 1,5L från det vattenhaltiga skiktet. så i slutändan, efter ångdestillation, istället för 8,5 L utbyte, får jag alltid 3-4 L. Jag rengör inte oljan under någon procedur. Jag tror att ångan kommer att rengöra den. snälla någon som kan ge råd, tack så mycket
 

ossi

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 15, 2022
Messages
69
Reaction score
29
Points
18
N-Formylamfetamin Hydrolys med NaOH sätt
1. Sätt 11L N-Formylamfetamin i reaktorn, tillsätt 13L tidigare kall 65% NaOH-lösning långsam omrörning med återflöde under 2-3 timmar vid 110C.
2. Sluta värma och kyla den vid RT

använd här metanol + mindre vatten och NaOH eller KOH (för mig KOH bättre), med metanol gå till 85-90C.
du kommer att se mycket skillnad
 

Researcherr

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2023
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
Kan du förklara de korrekta förhållandena för metanol + lutlösning + n-formylderivat?
Varför bara gå till 85-90C? Och varför lägga till metanol?
Menar du att det kommer att vara skillnad i avkastning eller var blir skillnaden?
Eftersom jag bara försökte normal Naoh hydro
 

ossi

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 15, 2022
Messages
69
Reaction score
29
Points
18
för 1 liter n-formylblandning1,2-1,5 liter metanol, 700-850 gr KOH och 0,3-0,6 liter vatten. lösa upp KOH komplett. När det har svalnat lite, ställ det i kylskåpet i några timmar. lägg denna blandning under omrörning till n-formylen och låt blanda en halvtimme utan värme. efter det gå till 85-90C.
85-90 bacause kokpunkt från metanol är lägre än vatten ...
det kommer mycket mer avkastning, jag skulle aldrig laga mat utan metanol
och slutligen ångdestillation är ett måste! (låg temperatur, mer utbyte)
och du får mer utbyte, om du använder p2p formamid och lite mer myrsyra.
om du har mer myrsyra kan du laga mat på 140-145, detta ger mer utbyte.
 

tucoxXx1

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 11, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Jag insåg att jag gjorde fel p2p-> nform . Jag lät det inte gå i 5 timmar vid 150 grader. efter att temperaturen stiger till 150 grader (för mig tar det ungefär ~ 4 timmar. när den når 150 grader måste den hållas där i 6 timmar och jag fick 8L nform, 10L P2P. Jag tar 2L nform från en vattnig reteg. Jag använder en 10% bakpulverlösning för tvätt, det fungerar perfekt :))) )))) du säger att när naoh hydrosis är klar, kyler den ner, ska jag lägga till metanol? vilken typ av guld? ska jag koka den igen vid 90 grader, hur länge? behöver jag se något när jag är klar?
 
Top