- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Naturligtvis kan du blanda freebasen med lösningsmedel innan du tillsätter HCL men senare kommer du att behöva mer tid för att sätta blandningen vid 130C på grund av att detta lösningsmedel kommer att avdunstas, med HCL från frysen, freebasen kall också och att undvika höga temperaturer under tillsatsen kommer inte att vara något problem ;-)
- Reaction score
- 166
Visste du att MDMA inte kan upphettas med syror till höga temperaturer? Produkten bryts ner och är inte längre ren MDMA.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 43
Titta någon som förklarar en mycket intressant metod l, som kan förändra ditt liv på så många positiva sätt och blir istället en hemmaboende missbrukare wanking litteratur kemist som bara kan bitch bara för bitching och hoppas få imaginaire kredit eller sådant jag vet inte.
Ännu mer irriterande är alla dessa bitchiga kommentarer som förstör hela strukturen med metodförklarande och intressanta kommentarer så att du blir helt förvirrad som din första jag måste fylla dem alla och ta bort bruset i linjen.
Den här personen erbjuder en ren produkt ger dig ett tydligt recept Många människor är inte villiga att ge gratis eller vet inte ens själva. Det finns människor.... Jag vet...
förresten talar jag inte personligen till någon men i allmänhet
Ännu mer irriterande är alla dessa bitchiga kommentarer som förstör hela strukturen med metodförklarande och intressanta kommentarer så att du blir helt förvirrad som din första jag måste fylla dem alla och ta bort bruset i linjen.
Den här personen erbjuder en ren produkt ger dig ett tydligt recept Många människor är inte villiga att ge gratis eller vet inte ens själva. Det finns människor.... Jag vet...
förresten talar jag inte personligen till någon men i allmänhet