- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Hallå där,
Här är min sista prestation gör det att kristallisera naturligt i den molekylära formen av själva kristallen. Mer ren omöjligt!!! ;-)
Verkar handgjorda men lita på mig är naturligt bildade!
Här är min sista prestation gör det att kristallisera naturligt i den molekylära formen av själva kristallen. Mer ren omöjligt!!! ;-)
Verkar handgjorda men lita på mig är naturligt bildade!
Attachments
Mycket bra jobbat. Vilken process använder du för att ta bort den svarta tjäran som orenhet? Även på snövita kristaller framträder den vid efterföljande omkristalliseringar och slutprodukten blir ganska mörk.
↑View previous replies…
Gör du en andra syrabas för att få bort den svarta substansen? När jag gasar är freebas-kristallerna snövita men blir mörka och innehåller det klibbiga ämnet efter omkristallisering till stora skärvor. Den smutsiga acetonen som används för att tvätta innehåller också mycket av detta och mdma. Jag har funderat på att försöka destillera freebasen innan kristallisering.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Jag gör det bara en gång möjligen prekursorkvalitet påverkar detta Jag använder alltid pulvervax är mer smutsigt Jag hade det i början också.
Ja ditt bästa alternativ är ångdestillation.
Jag kollade och verkar som att orenhet är mdp2ppol eller liknande men namn är inte viktigt i det fallet.
Ja ditt bästa alternativ är ångdestillation.
Jag kollade och verkar som att orenhet är mdp2ppol eller liknande men namn är inte viktigt i det fallet.
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8