- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Ik denk dat er iets mis is met de grafiek.
Als je L+-wijnsteenzuur gebruikt (goedkoper en makkelijker te vinden) zal het D-enantiomeer (amph,Meth) in de oplossing zitten en niet in de vaste stof zoals het lijkt.
Als je D-wijnsteenzuur (duurder en moeilijker te vinden) gebruikt, zit het D-enantiomeer (amph,Meth) in de vaste stof.
Bedankt.
Als je L+-wijnsteenzuur gebruikt (goedkoper en makkelijker te vinden) zal het D-enantiomeer (amph,Meth) in de oplossing zitten en niet in de vaste stof zoals het lijkt.
Als je D-wijnsteenzuur (duurder en moeilijker te vinden) gebruikt, zit het D-enantiomeer (amph,Meth) in de vaste stof.
Bedankt.
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,870
- Deals
- 1
Zijn schema is correct. Zout wordt neergeslagen in de vaste toestand. Geen verschil, d-amfetamine l-wijnsteenzuurzout of l-amfetamine d-wijnsteenzout. Je kunt het zuur veranderen en een verschillend isomeer in vaste vorm krijgen met de volgende procedures.
P.S. hetzelfde voor methamfetamine.
P.S. hetzelfde voor methamfetamine.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 18
Wat bedoel je met foto 18.
"We slaan d-amfetamine neer met een extra hoeveelheid d-wijnsteenzuur". Ik dacht dat het d-wijnsteenzuur dat je gebruikte het d-wijnsteenzout van l-amfetamine eruit wiste. Hoe gaat het de d-amfetamine die nog in de oplossing zit neerslaan?
"We slaan d-amfetamine neer met een extra hoeveelheid d-wijnsteenzuur". Ik dacht dat het d-wijnsteenzuur dat je gebruikte het d-wijnsteenzout van l-amfetamine eruit wiste. Hoe gaat het de d-amfetamine die nog in de oplossing zit neerslaan?
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
D-wijnsteenzuur laat het gewenste enantiomeer in oplossing achter, je vaste stof is nu je afvalstof in dit geval, tegenover L-wijnsteenzuur (de gewone), die je vervolgens neerslaat met het gewenste zuur. Tijdens deze beide processen kom je uit bij het sulfaat of fosfaat, aangezien de tartraten niet kunnen worden opgeslagen.
- Reaction score
- 18
Dat begrijp ik. Maar als je de procedure leest die is gepost, hier is het.
"Extraheer met 5 ml petroleumether en verwarm de oplossing, voeg 2,45 g d-wijnsteenzuur in alcoholoplossing toe aan het mengsel. Voeg dan alcohol toe tot het volledig is opgelost en koel af onder roeren. Het l-amfetamine d-wijnsteenzout slaat neer. De d-amfetamine blijft achter in de oplossing. Je kunt de procedure voor het reinigen van het neerslag van l-amfetamine d-wijnsteenzout met methanol herhalen om de opbrengst te verhogen."
Dit volgende stukje waar ik het over heb.
"We slaan d-amfetamine neer met een extra hoeveelheid d-wijnsteenzuur. We filteren het neerslag, krijgen de base van d-amfetamine en voegen alkali toe tot pH = 11".
"Extraheer met 5 ml petroleumether en verwarm de oplossing, voeg 2,45 g d-wijnsteenzuur in alcoholoplossing toe aan het mengsel. Voeg dan alcohol toe tot het volledig is opgelost en koel af onder roeren. Het l-amfetamine d-wijnsteenzout slaat neer. De d-amfetamine blijft achter in de oplossing. Je kunt de procedure voor het reinigen van het neerslag van l-amfetamine d-wijnsteenzout met methanol herhalen om de opbrengst te verhogen."
Dit volgende stukje waar ik het over heb.
"We slaan d-amfetamine neer met een extra hoeveelheid d-wijnsteenzuur. We filteren het neerslag, krijgen de base van d-amfetamine en voegen alkali toe tot pH = 11".
- Reaction score
- 18
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
- Reaction score
- 18
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,870
- Deals
- 1
- Reaction score
- 18
Ok. Maar hoe kun je d amfetamine neerslaan met d wijnsteenzuur, Als je scheidde
l amfetamine d tartaat met ditzelfde wijnsteenzuur in de stap voor
l amfetamine d tartaat met ditzelfde wijnsteenzuur in de stap voor
- Reaction score
- 18
Er is veel verwarring rond dit onderwerp. Hopelijk werpt je video enig licht op dit onderwerp.
- Reaction score
- 18